قوانین و مقررات

مشتری گرامی پیش از استفاده از خدمات ارائه شده توسط سنپر،ضروری است شروط ارائه شده را با دقت مطالعه فرمائید.استفاده از خدمات "سنپر" به‌ منزله‌ قبول تمامی شرایط ذکر شده است و هرگونه ادعا یا اعتراض آتی در این خصوص را بلااعتبار می‌‌نماید. سنپر، امور خدماتی ارائه نمی‌‌کند، بلکه تنها با ایجاد یک پل ارتباطی بین مشتری‌ها (افرادی که متقاضی استفاده از امورخدماتی هستند و با ثبت‌نام در «سنپر» درخواست انجام امورخدماتی را ارسال می‌‌کنند) و متخصص‌ها (افرادی که مایل به ارائه‌ و انجام امور خدماتی هستند و با ثبت‌نام در «سنپر» درخواست انجام خدمات را دریافت می‌‌کنند) انجام خدمات مورد نظر مشتری‌ها را تسهیل می‌‌نماید. بدین‌‌ توضیح که در «سنپر»، متخصص میان پذیرش درخواست انجام خدمات یا رد آن اختیار کامل دارد و مشتری نیز پس از ارسال درخواست انجام خدمات و مشخص شدن متخصص می‌‌تواند درخواست خود را لغو و با تغییر دهد.

با این توضیح، انجام هر نوع خدماتی که در قالب سنپر صورت می‌‌گیرد یک قرارداد مستقل فی‌مابین مشتری و متخصص است و «سنپر» تنها زمینه‌ی انعقاد این قرارداد را میان مشتری‌ها و متخصص‌ها برای انجام خدمات مهیا می‌‌کند و تأکید می‌‌شود که سنپر هیچ‌گونه مسئولیتی، اعم از حقوقی و کیفری، در قبال اتفاقات حین انجام خدمات در مقابل کاربران، اعم از مشتری‌ها و متخصص‌ها و اشخاص ثالث نخواهد داشت.

+تعاریف و مفاهیم

ماده1) مشتری :افرادی که در اپلیکیشن یا سایت "سنپر" تمایل خود را به استفاده از امکانات "سنپر"اعلام کرده اند.

ماده2)حساب مشتری: مجموعه‌ای از اطلاعات‌ شخصی،مالی(صورت حساب)،و فنی مشتریان است.

ماده3)شماره(کد)شناسایی مشتری :شماره ای که در پایان فرآیند ثبت نام به مشتری اختصاص پیدا کرده و از آن پس نزد متخصص با آن کد شناخته می شود.

ماده 4) ثبت نام: فرآیندی است که بر اساس آن مشتری با مراجعه به سایت یا اپلیکیشن سنپر نسبت به درج اطلاعات خواسته شده اقدام می نماید تا به واسطه آن از خدمات سنپر استفاده نماید.

ماده5)عضویت ویژه :در این عضویت،مشتری از تخفیف 5 تا 10 درصدی متخصص،معاف از پرداخت هزینه در خدمات دارای تعرفه پرداخت(با توجه به مدت عضویت ویژه) و الویت در نمایش متخصصان برتر به آنان برخوردار می شود.

ماده6)توافقنامه : توافقنامه از نظر حقوقی، تفاهم و قصد دو یا چند طرف در خصوص حقوق یا تکالیف خود یا در خصوص برخی حقایق گذشته یا آینده یا در خصوص عملکردهای مربوط به گذشته یا آینده موافقت نامه می گویند.

+موضوع توافق نامه

ماده7) موضوع توافق نامه عبارت است از ایجاد و ارائه شبکه ای مطمئن که در آن مشتریان ، با استفاده از تسهیلات و خدمات ایجاد شده توسط اپلیکیشن و سایت سنپر اقدام به استفاده از خدمات ارائه شده می نمایند.

ماده8)متن اين توافقنامه و کلیه بندهای آن متعلق به "سنپر" و کليه حقوق انتشار آن محفوظ است.

ماده9) سنپر و کلیه مشتریان آن موظف به رعایت قوانین و مقررات این توافق نامه هستند و تمامی بخش های سایت و اپلیکیشن سنپر منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران،برنامه ریزی شده است.

ماده10) هرگونه استفاده از خدمات سنپر به معنی پذیرفتن شرایط،قوانین و توافق نامه های مندرج در آن بوده و سنپر هیچگونه توافقی با کاربران خارج از این شرایط ندارد و هرگونه ادعا یا اعتراض آتی در این خصوص را بلااعتبار می‌‌نماید.

ماده11) صرف ادامۀ استفادۀ مشتری از خدمات سنپر، اعلام رضایت نسبت به شرایط جدید و قبول آن تلقی می‌‌گردد. اطلاع رسانی در بخش های مختلف سنپر،توسط پیامک یا ایمیل به تمامی مشتریان اطلاع داده خواهد شد.

ماده12) "سنپر" حق اصلاح و تغییر شروط و قوانین این توافقنامه را کلا یا جزئا داراست و باید شروط اصلاح شده یا تغییر یافته را از طریق اپلیکیشن و سایت اعلام نماید. تغییرات ایجاد شده جز در خصوص اطلاعات مالی(صورت حساب) فورا اعمال می‌گردند. استفاده مشتریان بعد از تاریخ موثر (تاریخ قابل اجرا) به معنی پذیرش هرگونه تغییرات است و کاربران در صورت عدم توافق با قوانین و اصول"سنپر"میتوانند از عضویت در آن انصراف دهند.

+عضویت

ماده13)کلیه مشتریان جهت استفاده از خدمات"سنپر"می‌بایست به عضویت آن درآیند. تبصره1 : در مورد اشخاص حقیقی ، طبق قوانین مدنی و تجاری ایران، تنها اشخاص بالای 18 سال که مقیم ایران باشند می‌توانند به عضویت سنپر درآمده و از خدمات آن استفاده كنند. تبصره2 : اشخاص حقوقی که در دفاتر ثبت شرکت‌ها و موسسات غیرتجاری جمهوری اسلامی ایران به ثبت رسیده باشند از طریق نماینده یا مدیر شرکت می‌توانند عضو سنپر شده و از خدمات آن استفاده نمایند. تبصره 3 : با عضویت در "سنپر" شما تایید می‌‌نمایید که قبل از ثبت نام، متن این توافقنامه را خوانده و بدینوسیله موافقت خود را با آن اعلام می‌‌دارید.

ماده14) در صورت عضویت ویژه، مشتری می تواند از مزایایی همچون معاف از پرداخت هزینه در خدمات دارای تعرفه پرداخت(در طول مدت عضویت) و الویت در نمایش متخصصان برتر به آنان برخوردار شود.

ماده15)مشتریان باید جهت ورود اطلاعات(نوشته،عکس،مدرک) در"سنپر"دقت کافی داشته و اطلاعات خواسته شده را به درستی و با صحت کامل در اپلیکیشن یا سایت وارد نمایند. در صورت وجود خطا یا تغییر در این اطلاعات مشتری موظف به ، بروزرسانی آن ها می باشد. و مسئولیت حقوقی و قانونی هرگونه جعل عنوان یا عدم صحت اطلاعات فردی یا سوء استفاده از مشخصات دیگران بر عهده ی شخص مشتری می باشد.

ماده 16) سنپر مي تواند در صورت مشاهده تخلف از قوانين مطروحه، عضويت مشتریان متخلف را حذف يا اکانت آنها را مسدود کند.سنپر خود را موظف به توضيح علت اين موارد نمي داند.

+حساب مشتری و وضعیت مالی پرداخت ها

ماده 17)هر شخص (اعم از حقیقی و حقوقی) تنها مجاز به افتتاح یک حساب مشتری است. تبصره: در خصوص اشخاص حقوقی، فرد افتتاح‌کنندۀ حساب مشتری، باید نمایندۀ قانونی شرکت باشد.

ماده 18)مشتریان وظیفه دارند در صورت تغییر اطلاعات حساب آن ها، این اطلاعات را در"سنپر" بروزرسانی نمایند. مسئولیت صحت و دقت اطلاعات مندرج و عواقب ناشی از عدم رعایت این موضوع بر عهدۀ مشتری است.

ماده19)مشتری از هر طریقی که با "سنپر" ارتباط برقرار کند،"سنپر" خلاصه ای از این ارتباطات را در حساب کاربری وی با هدف ارتقاء سرویس دهی به کاربران، نگهداری آمار و جلوگیری از کلاهبرداری و سوء استفاده های احتمالی از مشتریان نگهداری می کند.

ماده20)هر مشتری با ایجاد حساب کاربری به نام خود، صحت انتساب تمام پیام‌‌های صادره از حساب کاربری خویش را پذیرفته و در نتیجه، حق هرگونه اعتراض یا ادعای آتی (مبنی بر انکار، تردید یا جعل داده‌ی پیام‌های ارسالی) را از خویش سلب و اسقاط می‌‌نماید.

ماده21)جز در صورت وقوع تخلف و موارد استثنایی، "سنپر" صرفا با درخواست مشتری می تواند حساب وی را مسدود یا باطل کند، در این حالت برای پیگیری های آتی جهت جلوگیری از هر گونه سوء استفاده اطلاعات مشتری تا یک سال نزد "سنپر" باقی خواهد ماند و پس از گذشت مدت زمان فوق مدارک احراز هویت دریافتی از مشتری به صورت کامل حذف و تنها تاریخچه ای از مکالمات مشتری با "سنپر" ذخیره خواهد شد.

ماده22)کلیه اطلاعیه های قانونی،اخطارها و اطلاع رسانی ها به نشانی ایمیلی که شما حین ثبت نام وارد کردید، فرستاده می شوند و شما به عنوان مشتری "سنپر" ملزم به مطالعه محتویات ایمیل ارسالی هستید و در مواردی که ایمیل ثبت شده،نامعتبر باشد از طریق شماره همراهی که در زمان ثبت نام وارد کرده اید،پیغامی مبنی بر بررسی کردن ایمیل خود،برای شما ارسال می گردد و در صورت هر گونه کوتاهی و قصور،عواقب آن بر عهده آن کاربر می باشد.

ماده23)فعالیت‌های حساب کاربری باید تماماً مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد.مسئولیت تمام فعالیت‌های حساب کاربری بر عهدۀ صاحب حساب کاربری است و در صورت مشاهده موارد خلاف،"سنپر" حق اعمال هرگونه محدودیت را به هر دلیل و بدون اطلاع قبلی بر روی حساب کاربری کاربران را دارد.

ماده24)با توجه به این‌که اتصال به اینترنت برای استفاده از "سنپر" ضروری است، کاربر می‌‌بایست اینترنت مورد نیاز را به‌ انضمام سایر لوازم استفاده از "سنپر" را تدارک ببیند و مخارج آن‌‌ها را شخصاً تأمین نماید. بدین‌‌وصف، هزینه‌ای که به‌عنوان هزینه‌ی انجام خدمات محاسبه و از کاربر دریافت می‌‌شود مشتمل بر مخارج اینترنت مصرفی و موارد مشابه نبوده و تنها بهای خدمات ارائه‌شده از سوی "سنپر" است.

ماده25)با توجه به این مهم که"سنپر" تنها نقش ارتباط دهنده مشتریان و متخصصان را بر عهده دارد،کلیه پرداختی ها به متخصصان تنها از طریق توافقات و یا در برخی موارد از طریق قیمت های اعلام شده از سوی متخصصان خارج از محدوده سنپر صورت می گیرد و "سنپر" هیچ مسئولیتی در این زمینه عهده دار نیست.

ماده26)استفاده از مزایای ارائه برخی خدمات(خدمات منزل و محل کار،خدمات ساختمانی و معماری،خدمات برقی و الکتریکی،خدمات لوله کشی و فاضلاب ، خدمات تامین نیروی کار ، خدمات آموزشی ویادگیری ، خدمات مذهبی و فرهنگی ،  مهندسین و کارشناسان) توسط مشتریان مشمول پرداخت تعرفه استفاده از خدمات ارائه شده توسط "سنپر" می باشند که در زمان عضویت بایستی نسبت به پرداخت آن اقدام نمایند.

ماده27)در صورتی که کاربر از عضویت ساده"سنپر" استفاده نماید اگر از خدمات تعرفه دار استفاده نماید این استفاده به مدت یکماه اعتبار دارد بدین معنی که در استفاده های بعدی تا قبل از اتمام مهلت یکماهه،دیگر نیازی به پرداخت تعرفه برای خدمات دارای هزینه ندارد.ولی بعد از یکماه در صورت استفاده از خدمتی که دارای تعرفه است بایستی هزینه آن را پرداخت نماید.

ماده28)استفاده از عضویت ویژه توسط کاربران شامل برخی مزایا و محاسن برای مشتری است : الف)در صورت عضویت ویژه و پرداخت حق عضویت با توجه به انتخاب نوع حق عضویت(3 ماهه،6 ماهه،12 ماهه)،مشتری در بازه زمانی عضویت از پرداخت وجه برای خدماتی که دارای هزینه هستند،معاف می شود. ب)در صورت استفاده از عضویت ویژه"سنپر"،کاربر از الویت نمایش متخصصان دارای امتیاز بیشتر برخوردار می گردد.

ماده29)پرداخت های اینترنتی بر اساس راهنمای پرداخت آن بخش و از درگاه های مطمئن اتصال به بانک های طرف قرارداد "سنپر" صورت می گیرد و در صورت ضرورت و بنا به تشخیص صلاحیت "سنپر" ، ممکن است راه‌‌های دیگری نیز برای پرداخت به کاربر پیشنهاد شود.

ماده30)"سنپر" این حق را برای خود محفوظ می‌دارد که بر روی تعداد تراکنش‌ها در بازۀ زمانی مشخص و مبلغ هر تراکنش یا مبلغ تراکنش‌ها در بازۀ زمانی مشخص محدودیت اعمال نماید و هر زمان و به هر دلیل از انجام پرداخت مشکوک خودداری نماید.

ماده31)هنگامی‌ که مشتریان با استفاده از حساب کاربری خود را در "سنپر" ، با استفاده از کارت‌های بانکی، اقدام به پرداخت می کنند، تنها شمارۀ تراکنش و پیگیری بانکی در "سنپر" ثبت می‌شود. شایان ذکر است که در این فرایند، هیچ‌گونه دسترسی به اطلاعات کارت بانکی مشتریان، برای "سنپر" ، امکان‌پذیر نخواهد بود.

ماده32)در صورتی که پرداخت کاربر به صورت ناموفق انجام پذیرد و مبلغ از حساب کاربر کسر شده باشد این مبلغ طی ۷۲ ساعت پس از پرداخت ناموفق به حساب پرداخت کننده برگشت می گردد، در صورت عدم برگشت طی ۷۲ ساعت پس از پرداخت می بایست اطلاعات دقیق پرداخت را از طریق پشتیبانی"سنپر" اعلام نماید تا پیگیری های لازم صورت گیرد.

ماده33)تقلب یا دست‏کاری در ساختار پرداخت و دریافت مبالغ، فرآیند صدور پیش فاکتور و صورت حساب، یا سایر هزینه‏ های "سنپر" ،جرم محسوب می شود.

ماده34)مشتری به چند طریق می تواند از هزینه خدمتی که قرار است به متخصص سپرده شود،آگاه گردد :الف)اعلام قیمت قطعی از سوی متخصص توسط پیامک ب)اعلام قیمت قطعی پس از حضور متخصص در محل انجام خدمت و بازدید کارشناسی که در هر دو صورت فوق،مشتری در قبول یا رد پیشنهاد یا پیشنهادهای داده شده اختیار کامل را دارد. تبصره 1 : پس از اعلام قیمت توسط متخصص و انتخاب و پذیرش قطعی توسط مشتری،هر گونه پرداخت بین طرفین صورت می گیرد.مشتری، هزینه خدمت را به صورت مستقیم به سرویس دهنده(متخصص) پرداخت می نماید و در مورد این پرداخت ها،"سنپر" هیچ گونه دخل و تصرفی ندارد و مسئولیت آن بر عهده طرفین یعنی مشتری و متخصص می باشد. تبصره 2: هر گونه خرید لوازم مورد نیاز برای انجام خدمت مشخص شده توسط متخصص،مستلزم ارائه فاکتور از طرف متخصص است و متخصص در تهیه این لوازم توسط خود یا سپردن تهیه آن به مشتری،اختیار کامل را دارد.

ماده35)در مواردی به تشخیص و صلاحدید متخصص،تخفیفات تشویقی(به صورت عمومی و برای همه مشتریان یا به صورت اختصاصی و برای مشتریان خاص)به مناسبت ها یا دلایل مختلف،برای کاربران مشتری همزمان با اعلام قیمت از سوی متخصصین برای شما ارسال می شود این تخفیف جهت ترغیب بیشتر مشتری به انتخاب آن متخصص است.

+تعهدات کاربران

ماده36)کاربر در طول ارائه خدمت از سوی "سنپر" و استفاده از آن ملزم به رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران از هر نظر است.

ماده37)کاربران باید از اهلیت قانونی لازم برای استفاده از خدمات "سنپر" برخوردار باشند.

ماده38)مشتری مجاز نیست حساب کاربری خود را برای استفاده در اختیار دیگر اشخاص ـ اعم از حقیقی و حقوقی و به ‌ویژه افراد زیر ۱۸ سال، قرار دهد یا آن را به هر نحو به دیگری منتقل نماید. در صورت تخلف، مسئولیت تمام اقدامات انجام‌شده توسط دیگران به‌عهدۀ صاحب حساب کاربری خواهد بود.

ماده39)مسئولیت تمامی فعالیت‌هایی که از طریق حساب کاربری انجام می‌‌شود مطلقاً به‌عهدۀ صاحب حساب کاربری است؛ در نتیجه، ضروری است که کاربر در حفظ اطلاعات حساب کاربری خود،حداکثر اقدامات لازم را مبذول دارد و از این طریق مانع استفادۀ دیگران از آن گردد لذا ضروری است که کاربر در صورت ظن به دسترسی شخص ثالث به حساب کاربری خود، در اسرع وقت نسبت به تغییر رمز عبور خود اقدام نماید و در صورت لزوم، مدیریت "سنپر" را مطلع کند تا اقدامات لازم را انجام دهد.

ماده 40)کاربر متعهد است در همه حال، با در نظر گرفتن حیثیت تجاری "سنپر" ، مرتکب رفتاری نشود که اعتبار "سنپر" و خدماتش را خدشه‌‌دار نماید و از هرگونه استفادۀ غیرمجاز از اطلاعات "سنپر" ، به‌ صورت مستقیم یا غیرمستقیم، خودداری نماید. در صورت مشاهدۀ این‌گونه فعالیت ها، مدیریت "سنپر" ، حق انجام پیگیری‌های قضایی لازمه را برای خود قائل است.

ماده41)کاربر با افتتاح حساب کاربری در "سنپر" ، تنها مجوز استفادۀ غیرانحصاری، غیرقابل‌انتقال و محدود از خدمات آن را دریافت می‌‌کند و به این ترتیب مدعی مالکیت یا حقی نسبت به این سایت (اعم از کپی‌رایت، علامت تجاری و سایر حقوق معنوی آن) نیست، در غیر موارد مصرح در این قرارداد اجازۀ استفاده از نام و علامت تجاری و خدمات ارائه شده را ندارد و در همه حال متعهد به رعایت حقوق معنوی "سنپر" و ملحقات آن خواهد بود.

ماده42)کاربر متعهد است تمامی تغییرات، الحاقات و اصلاحاتی را که توسط "سنپر" از طریق پیامک و ایمیل در خصوص استفاده از خدمات آن و شرایط آن برای کاربر ارسال می‌‌گردد، مطالعه نماید و در صورت موافقت، آن را تأیید نماید.

ماده43)مسئولیت هر لینک، مطلب و ادعایی مربوط به "سنپر" که به واسطه‌ اشخاص حقیقی و حقوقی دیگر در سایت، بلاگ یا شبکه‌های اجتماعی و باقی رسانه‌ها منتشر می‌شود، با خود این افراد است و "سنپر" مسئولیتی در قبال آنها ندارد.

ماده44)کاربر مشتری متعهد می شود که زمان حضور و جنسیت متخصص مورد نظر را از قبل اعلام کند تا "سنپر" بتواند با برنامه ریزی و طبق درخواست مشتری،موارد لازم را به اطلاع کاربر متخصص برساند.

ماده45) کاربر متعهد می‌شود پس از اتمام خدمات از هیچ بخش از اطلاعاتی که در نتیجه استفاده از خدمات متخصص، کسب کرده است هیچ‌گونه استفاده‌ای نکند. طبعاً ذخیره کردن اطلاعات متخصصان در دستگاه تلفن همراه یا به هر شیوۀ دیگر نیز مغایر با قوانین "سنپر" خواهد بود. همچنین کاربر متعهد می‌شود در طول انجام خدمت، فقط در شرایط ضروری از اطلاعاتی که از متخصصان در "سنپر" ارائه شده است استفاده کند. استفادۀ کاربر از این اطلاعات باید مطابق با عرف جامعه و قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد.

ماده46)کاربران موظف هستند هنگام ثبت نام در "سنپر" از کلمات و عبارات مناسب استفاده کرده و در صورت مشاهده کلمات و عبارات نامناسب و رکیک ، بدون اخطار و اطلاع دسترسی به "سنپر" برای کاربر مسدود شده و اشتراک مخاطب حذف خواهد شد.

ماده47)تمامی نوشته ها(حروف،کلمات،اعداد و ...) در تمامی بخش های "سنپر" ،بایستی به زبان فارسی و حالت صفحه کلید فارسی نگارش شود همچنین کاربران بایستی سعی نمایند محتوای نوشته هایشان،با املای صحیح و بدون اشتباه تایپی درج شود.

ماده48)كاربر در مقابل كلیه مكاتباتی كه "سنپر" با وی از طریق پست الكترونیكی یا پیامك و یا از طریق حساب كاربری وی در "سنپر" انجام می شود مسئول خواهد بود. و مصداق سند مکتوب در نظر گرفته خواهد شد."سنپر" پس از گذشت 48 ساعت از آخرین ارتباط خود با کاربر آن را مشاهده شده تلقی نموده و می تواند در مورد وی تصمیم گیری كند.

ماده49)کاربران به اطلاعات خود دسترسی دارند و می‌توانند اطلاعات ناقص یا نادرست خود را اصلاح نمایند. کاربران باید اطلاعات ثبت نام را برای حفظ صحت و کامل بودن آنها بروز رسانی نمایند.

ماده50)مشتری تعهد می‌‌نماید همکاری و هماهنگی های لازم با متخصص‌ها را به منظورانجام خدمات با بهترین کیفیت به عمل آورد.

ماده51)مشتری در طول انجام خدمات توسط متخصص در محل انجام خدمات ملزم به رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران از هر نظر است و در نتیجه برگزاری مراسم و مجالس نامشروع ، انجام رفتار غیرمتعارف و خلاف اخلاق برعهده مشتری است و در صورتی که برای متخصص مشکل ساز شود تمامی تبعات آن چه حقوقی و چه کیفری مشمول مشتری است.

ماده52)مشتری موظف است در زمان مقرر در محل انجام خدمات (نشانی‌ای که در درخواست مشتری ثبت شده ‌است) حضور یابد، در غیر این صورت متخصص مجاز خواهد بود هزینه ایاب و ذهاب خود را از مشتری مطالبه نماید و در صورت خودداری از پرداخت این مبلغ به متخصص و گزارش متخصص به "سنپر" عدم وصول این مبلغ، نافی اختیار شرکت برای انسداد حساب کاربری مشتری موصوف نخواهد بود.

ماده53)مشتری متعهد می شود تمامی هزینه های مربوط به انجام خدمات را به طور کامل بلافاصله بعد از اتمام خدمات به متخصص پرداخت نماید.

ماده54)در صورتی که مشتری به هر علت، از جمله به‌خاطر اشکالات فنی، ارتباطی، قطع شبکه‌ی تلفن همراه، بروز نقص در نرم‌افزار و برخی عوامل دیگر نتواند تعرفه استفاده از خدمات ارائه شده توسط "سنپر" را پرداخت کند، "سنپر" مجاز خواهد بود که این هزینه‌ را از نام‌برده وصول نماید و مشتری نمی‌‌تواند نسبت به این اقدام اعتراضی داشته باشد.

ماده 55) درخواست خدمت بدون حضور مشتری (مالک یا مستاجر یا وکیل ایشان) توسط کاربر متخصص ممنوع است و کاربر حق درخواست و انجام خدمت را نخواهد داشت، در صورت عدم رعایت، همۀ مسئولیت‌های ناشی از این تخلف برعهدۀ اقدام کنندگان آن است و "سنپر" حق دارد نسبت به قطع دسترسی اقدام و مبادرت به پیگیری قانونی از جمله مطالبۀ خسارت از شخص متخلف کند.

ماده 56)مشتری می‌پذیرد هزینۀ خدمت ارائه شده ممکن است بسته به ویژگی‌های سرویس ارائه شده از جمله نوع سرویس، زمان سرویس، مکان سرویس یا عوامل دیگر متغیر باشد.

ماده 57)کاربر مشتری اگر پس از ارسال درخواست خدمت و پذیرش درخواست توسط یک متخصص، درخواست را لغو کند، یا در مکان مشخص شده به عنوان محل انجام خدمت در زمان مشخص حضور پیدا نکند"سنپر" می تواند به علت عدم رعایت مقررات "سنپر" که منجر به عدم رعایت شهرت و اعتبارکاری او خواهد شد، حساب کاربری آن ها را مسدود کند و از این حیث هیچ اعتراضی از طرفین قابل قبول نمی باشد.

ماده 58)مشتری مختار است پس از ارسال درخواست خدمت، مشخص شدن متخصص و قبل از آغاز عزیمت وی به نقطه مبداء، خدمت را لغو کند یا خیر. لذا هر خدمتی که مشتری با متخصص انجام می‌دهد باید به عنوان یک قرارداد لازم مستقل بین متخصص و مشتری در نظر گرفته شود.

ماده 59)کاربر مشتری می پذیرد که اسناد، مدارک و اشیای مهم و گرانبهای خود اعم از طلا، ارز، جواهرات و سایر اشیای قیمتی خود را بدون مواظبت در معرض کاربر متخصص قرار ندهد و بر نگهداری آنها نظارت داشته باشد. همچنین قبل از خروج متخصص تمامی لوازم منزل خود را کنترل نموده و هرگونه کاستی احتمالی را قبل از ترک متخصص اطلاع دهد.

ماده 60)کاربر مشتری نیازی به پرداخت هر گونه وجه اضافه به هر عنوان از قبیل سختی کار، کمک بلاعوض یا قرض و غیره ندارد و پرداخت اضافی به انتخاب شخصی او بوده و ربطی به "سنپر" ندارد. "سنپر" این پرداخت اضافه را به هیچ عنوان تایید یا تشویق نمی کند و از کاربر مشتری می خواهد که این موارد را حتما به "سنپر" اطلاع دهد.

+تعهدات "سنپر".

ماده61)"سنپر" به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات"سنپر"استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند.

ماده62)مدیریت "سنپر" ،مسئول كنترل و بررسي كليه مطالب در مباحث مختلف به منظور تطبيق آنها با قوانين "سنپر" و حذف مطالبي است، كه مغاير با قوانين "سنپر" باشد.

ماده63)"سنپر" از قسمت پشتيباني برخوردار است این پشتیبانی معمولا به صورت ارسال تیکت در ارتباط با خدمات ارائه شده و گفتمان مشتری یا متخصص می باشد ولي هيچگونه تعهدي نسبت به سرعت پاسخگوئي، عدم پاسخگوئي به سوالات و غيره به علت حجم تماس ها داده نمي شود.

ماده64)"سنپر" موظف و متعهد به تلاش برای ارائۀ خدمات با کیفیت است و در این راه تلاش می‌‌کند با به ‌روزرسانی صفحه یا صفحات مورد نیاز،متناسب با نیاز کاربران سطح خدمات ارائه‌شده را ارتقا بخشد.

ماده65) نظر به این‌که "سنپر" تنها ارائه دهنده خدمات است و در انجام خدمات مورد نظر مشتری دخالت ندارد، "سنپر" هیچ‌گونه تضمینی در خصوص کیفیت خدمات انجام شده، کیفیت مواد و ابزار یا وسایل و مواد استفاده شده توسط متخصص، صلاحیت و مهارت متخصص‌ها، زمان دریافت خدمات و کیفیت کلی خدماتی که متخصص به مشتری ارائه می‌‌دهد نخواهد داشت. همچنین در صورت وقوع اتفاقات پیش آمده در محل انجام خدمات یا در قبال مفقود شدن یا سلامت تمامی اشیا و اموال منقول و غیرمنقول مشتری "سنپر" هیچ گونه مسئولیتی به عهده نخواهد داشت.

ماده66)استفاده از مطالب قرارگرفته بر روي "سنپر" در جاي ديگر مجاز نمي باشد. به خصوص اطلاعات شخصي کاربران، عکس آنها و مطالب مربوط به آنها قابل استفاده در هر مکان ديگري به غير از "سنپر" نيست.

ماده67)"سنپر" نمی‌‌تواند اجرا شدن برنامه‌ی"سنپر" را در تمامی سخت‌افزارها، دستگاه‌های تلفن همراه یا شبکه‌های ارتباطی تضمین نماید.

ماده68)"سنپر" متعهد به حفظ و حراست از اطلاعاتی است که در نتیجۀ استفادۀ کاربران از خدمات "سنپر" در سرور "سنپر" ثبت و ذخیره می‌‌شود. این اطلاعات به ‌شرح زیر است: الف-اطلاعاتی که کاربر به‌ صورت مستقیم در فرم مشخصات ثبت‌نام در اختیار "سنپر" قرار می‌‌دهد(مانند نام، نام خانوادگی، تاریخ تولد، شمارۀ تلفن همراه، شمارۀ تلفن ثابت، کد ملی، نشانی و آدرس پست الکترونیکی). ب-اطلاعاتی که به ‌طور غیرمستقیم و در نتیجۀ استفادۀ کاربر از خدمات "سنپر" در "سنپر" ذخیره می‌‌شود(مانند تراکنش‌های مالی صورت‌گرفته در حساب کاربری).

ماده69)"سنپر" متعهد می‌‌شود که اطلاعات ذخیره‌ شده را تنها در جهت بهبود کیفیت خدمات استفاده نماید؛ در نتیجه، ارائۀ شمارۀ همراه و آدرس کاربران برای انجام هماهنگی بلااشکال است.

ماده70)"سنپر" متعهد است کلیۀ تغییرات، اصلاحات و الحاقات قرارداد حاضر را از طریق "سنپر" ، ایمیل یا پیامک به کاربران اطلاع دهد. هر کاربر می‌‌تواند عدم تمایل خویش را نسبت به استفاده از خدمات پیامکی "سنپر" اعلام کند و تقاضای قطع این خدمات را داشته باشد. در صورت طرح چنین تقاضایی، نظر به امکان ایجاد اختلال در روند خدمت‌رسانی، مسئولیتی متوجه "سنپر" نیست و کاربر حق اعتراض نخواهد داشت.

ماده71)تمامی خدمات "سنپر" در راستای «خط مشی استفاده منصفانه» ارائه میشود وکاربر میپذیرد که از تمامی خدمات "سنپر" چه برای اهداف شخصی و چه برای اهداف تجاری در چارچوب مشخص شده استفاده کند.

ماده72)"سنپر" در رابطه با خسارات غیرمستقیم نظیر عدم النفع، از دست دادن داده، شهرت تجاری و مواردی از این قبیل مسئولیتی ندارد. لیکن چنانچه در نتیجه استفاده از "سنپر" ، بطور مستقیم خساراتی به کاربر وارد شود و "سنپر" در این خصوص مسئول شناخته شود، در این صورت " سنپر" کلیه هزینه های متضرر را به وی عودت میدهد.

ماده73)"سنپر" به منظور پاسخگویی به سوالات، درخواستها و مدیریت برنامه های دو سویه امکان کسب اطلاعات شخصی کاربران شامل نام و نام خانوادگی، نشانی، ایمیل،شماره موبایل یا تلفن ثابت را دارد. این اطلاعات نزد "سنپر" محرمانه تلقی میشود و بدون اجازه کاربران جز در شرایطی که برای پیشبرد سفارش، درخواست و مدیریت برنامه های دو سویه لازم باشد، به اشخاص ثالث واگذار نخواهد شد. به علاوه در این خصوص کاربران به "سنپر" اجازه می دهند که اطلاعات ارائه شده را بین کارکنان خود برای اهداف مطروحه به اشتراک بگذارد.

ماده74)اطلاعات شخصی و مالی کاربران در "سنپر" محرمانه تلقی میشود و "سنپر" متعهد می گردد در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا از تکنولوژی های مورد نیاز برای ایمن کردن فضای سایت بهره میگیرد و جز به حکم قانون یا دستور مقام صالح قضایی در اختیار فرد و یا سازمانی قرار داده نخواهد شد.

ماده75)"سنپر" برای حریم خصوصی کاربران خود، ارزش و اهمیت ویژه‌ای قائل است.این کار به منظور شفاف‌سازی بیشتر، نحوۀ ذخیره‌سازی و استفادۀ "سنپر" از اطلاعات کاربران است.

ماده76)مشخصات خصوصی اعضا برای عموم قابل مشاهده و دسترسی نمی باشد. 

ماده77)اعتماد و اتکای بی مورد اعضا به سایر کاربران و فاش شدن اطلاعات یا خسارات وارد شده ، تماما به عهده اعضا بوده و "سنپر" در این زمینه هیچگونه مسئولیتی ندارد.

ماده78)آدرسهاي ايميل کاربران براي عموم قابل مشاهده نيست و ما ايميل کاربران را به هيچ شخص يا گروه يا شرکت ديگري فاش نمي کنيم.

ماده79)اطلاعات کاربران به غير از آن قسمت از اطلاعات که بطور معمول توسط نرم افزار "سنپر" قابل ديدن ميباشد، محرمانه نگهداري مي شود.

ماده80)کاربران بایستی به این نکته آگاه باشند که ارسال اطلاعات شخصی، چه به صورت حضوری، تلفنی و یا از طریق اینترنت همیشه با خطر افشاء مواجه است و هیچ سیستمی دارای امنیت کامل نیست. بنابراین "سنپر" مسئولیتی در قبال نقص امنیت تکنولوژی نخواهد داشت. با این وجود "سنپر" تمام تلاش خود را به منظور حداقل نمودن و در صورت امکان جلوگیری از دسترسی غیرمجاز و استفاده غیر صحیح از اطلاعات مندرج می‌نماید. در هیچ موردی چنین حمایتی کمتر از استانداردهای معقول مراقبت نخواهد بود.

ماده81)"سنپر" با تمام امکانات خود تلاش خود را جهت رضایت کاربران، رفع اختلافات ایجاد شده در زمان ارائۀ و استفادۀ خدمات "سنپر" بین کاربران و ایجاد صلح و سازش فی مابین آنها می‌کند.

ماده82)"سنپر" با استفاده از نظارت‌های خود تلاش می‌کند سرویس با کیفیت به کاربران، سلامت ، زمان ارائۀ سرویس و یا کیفیت و سلامت محصولاتی که با استفاده از سرویس‌های "سنپر" خریداری شود ارائه دهد.

ماده83)جهت اطلاع بیشتر کاربران با نحوه و شرایط ارائۀ خدمات "سنپر" و استفاده از اپلیکیشن های مشتری و متخصص، همۀ اطلاعات مورد نیاز کاربران توسط "سنپر" در اپلیکیشن قرار داده شده است و اشخاص می‌توانند با مراجعه به قسمت مذکور و مطالعۀ آنها کاملا با شرایط ذکر شده و خدمات "سنپر" آشنا شوند.

ماده84)در خدمات آموزش و یادگیری،"سنپر"تمام تلاش خود را برای اخذ اطلاعات کامل از مشتریان می‌کند و موارد امنیتی در خصوص معرفی استاد و معلم متخصص به مشتری را رعایت می‌نماید. با این وجود، متخصصان با مسئولیت خود برای تدریس به منزل مشتری مراجعه می‌کنند و "سنپر" هیچ تعهد یا مسئولیتی در قبال خسارات مستقیم، اتفاقی، تبعی، غیرمستقیم و کیفری، ناشی از ارتباط متخصص با مشتری نخواهد داشت. به عبارتی "سنپر"صرفا ارتباط بین متخصص و مشتری را هماهنگ می‌کند و به هیچ عنوان تضمینی در مورد نیات و قصد مشتری به متخصص نمی‌تواند ارائه نماید.

ماده85 )با توجه به اینکه هویت و اطلاعات ارائه شده توسط مشتریان به هیچ وجه قابل راستی آزمایی نمی‌باشد،"سنپر"هیچ مسئولیت یا تعهدی در قبال اطلاعات ارائه شده توسط مشتریان چه از طریق تماس تلفنی و چه از طریق ارسال درخواست معرفی استاد یا معلم متخصص از طریق "سنپر" ندارد.

ماده86)تنها مشتریان خانم،می‌توانند از خدمات تدریس خصوصی اساتید متخصص خانم معرفی شده توسط"سنپر" استفاده نمایند. به عبارتی در صورتی که فرد تماس گیرنده و یا کسی که درخواست ثبت می‌کند، آقا باشد، امکان سفارش استاد یا معلم خصوصی خانم برایش مقدور نمی‌باشد و حتما باید تماس از سمت یک خانم صورت گیرد تا استاد خصوصی خانم به مشتری ارجاع شود.

ماده87)"سنپر"هیچ قرارداد، تعهدنامه یا سندی را با هیچ شخص حقیقی یا حقوقی در حوزه تدریس خصوصی منعقد نکرده است.متخصصان آموزشی در هر لحظه قادر به ویرایش پروفایل خود هستند، بنابراین "سنپر" هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال هر نوع اطلاعات درج شده در پروفایل اساتید یا معلمان متخصص نخواهد داشت و صرفا مطالب درج شده توسط آن ها را نمایش می‌دهد.

ماده88)"سنپر" هیچ قرارداد، تعهدنامه یا سندی با هیچ موسسه یا نهاد آموزشی منعقد نکرده است. لذا در صورتی که اساتید یا معلمان متخصص با موسسه‌ یا نهاد آموزشی که خود را طرف قرارداد"سنپر"می‌داند، همکاری نماید، کلیه مسئولیت‌ها با خود استاد یا معلم متخصص مربوطه است و "سنپر"هیچ تعهد یا مسئولیتی در قبال خسارات مستقیم، اتفاقی، تبعی، غیرمستقیم و کیفری، ناشی از ارتباط متخصص با موسسه یا نهاد آموزشی مربوطه نخواهد داشت.

ماده89)نظر به این‌که "سنپر" تنها خدمات نرم‌افزاری ارائه می‌‌دهد و در برگزاری خدمات آموزشی دخالت ندارد، "سنپر" هیچ‌گونه تضمینی در خصوص کیفیت کلاس آموزشی، صلاحیت و مهارت اساتید و آموزشگاه ها، زمان دریافت خدمات و کیفیت سرویسی که اساتید و آموزشگاه ها به دانش پذیر ارائه می‌‌دهد نخواهد داشت.

ماده 90)"سنپر" در شرایطی که به هر دلیل به این نتیجه برسد حضور یک کاربر (متخصص یا مشتری) می‌تواند برای "سنپر" یا سایر مشتریان یا متخصصان خطرناک باشد یا مطلوب نباشد حق حذف دسترسی کاربر مذکور به سرویس "سنپر" را دارد.

+موارد رفع مسئولیت "سنپر"

ماده91)"سنپر" هیچ گونه مسئولیتی نسبت به خسارات وارده که قابل انتساب به وی نباشد بر عهده ندارد.

ماده92)مدیریت "سنپر" می‌تواند در صورتی که تشخیص دهد هر یک از شرایط و مقررات استفاده از "سنپر" توسط کاربران سایت نقض شده است، بدون اخطار قبلی دسترسی وی را خاتمه دهد و حساب کاربری او را مسدود نموده و در هر صورت از این حیث مسئولیتی متوجه "سنپر" نیست.

ماده93)"سنپر" در هیچ نقطه‌ای از کشور نمایندگی ندارد و کلیه سرویس‌ها، تراکنش‌های مالی و خدمات قابل ارائه از طریق سرور "سنپر" پردازش می‌شود. در صورت مشاهده هرگونه تخلف و سوء استفاده از "سنپر" حق پیگرد قانونی برای "سنپر" محفوظ است.

+تعرفه،روش پرداخت و استفاده از خدمات "سنپر"

ماده94)"سنپر" به کاربران خود در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت در روز امکان ثبت سفارش را بر اساس ضوابط و مقررات وضع شده، می‌‏دهد و در روزهای کاری، امکان پاسخگویی و پیگیری از طریق ارسال تیکت را فراهم ساخته است.

ماده95)کلیه سفارش‌‏های ثبت شده در "سنپر" بصورت رکورد قابل رویت در صف پردازش قرار می‏‌گیرند. "سنپر" همواره در کنترل سفارش‌‏های ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را انجام می‌دهد.

ماده96)افزودن خدمت به سبد خدمت به معنی رزرو خدمت نیست و هیچ گونه حقی را برای مشتریان ایجاد نمی‌کند. همچنین تا پیش از ثبت نهایی، هرگونه تغییر، روی خدمت افزوده شده به سبد خدمت اعمال خواهد شد. بنابراین به مشتریانی که تمایل و تصمیم به خدمت قطعی دارند، توصیه می‌شود در اسرع وقت سفارش خود را نهایی کنند تا با مشکل و حذف خدمت روبرو نشوند. شایان ذکر است سفارش خدمت تنها زمانی نهایی می‌شود که کاربران کد سبد خدمت سفارش خود را دریافت کنند و بدیهی است که "سنپر" هیچ‌گونه مسئولیتی نسبت به خدمت یا خدماتی که در سبد خدمت رها شده است، ندارد.

ماده97)در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خدمت مانند لغو یا انصراف مشتری، مبلغ پرداخت شده طی 24 الی 48 ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد.

ماده98)کاربران باید هنگام ثبت اطلاعات مرتبط با سفارش با دقت این کار را انجام دهند، بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. بنابراین درج آدرس، ایمیل و شماره تماس‌های همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و در صورتی که این موارد به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، "سنپر" جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش می‌تواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند.

ماده99)حتی با توجه به ثبت سیستمی سفارش،مشتریان می توانند نسبت به لغو،انصراف و یا تغییر زمان و مکان سفارش خود اقدام نمایند.

ماده100)مشتریان می توانند با استفاده از کلیه کارت های عضو شتاب نسبت به پرداخت تعرفه خدماتی که دارای هزینه پرداختی هستند،اقدام نمایند.چنانچه پول از حساب شما کسر گردیده، ولی به حساب "سنپر" واریز نشده باشد، طی تماس تلفنی این موضوع به فرستنده وجه اطلاع داده خواهد شد. مشتری نهایتا پس از اطلاع از این موضوع تا 48 ساعت صبر نموده و اگر طی این مدت وجه واریزی از سوی بانک مسترد نگردید، آنگاه با پشتیبانی بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس گرفته و نسبت به رفع مغایرت اقدام نماید.

ماده101)در زمان پرداخت تعرفه خدمت در صورتی که پرداخت شما معلق باشد به این معنی است که وجهی از حساب شما به حساب "سنپر" انتقال داده نشده و در صورت کسر از حساب شما باید از طریق بانک خود پیگیری کنید.

ماده102)آدرسی که مشتری به عنوان آدرس انجام خدمت ثبت یا انتخاب می‌کند، در فاکتور متخصص درج خواهد شد و در صورت تغییر آدرس فوق یا مشخص نبودن آن بر روی نقشه،بایستی موقعیت محل انجام خدمت برای متخصص مشخص و ارسال گردد و "سنپر" در این زمینه هیچ مسئولیتی را در قبال کوتاهی طرفین نخواهد پذیرفت.

ماده103)مشتری محترم می بایست نسبت به بررسی دقیق و انتخاب خدمت از لیست"سنپر" دقت کافی داشته باشد و در صورت هر گونه اشتباه و کوتاهی،تبعات آن بر عهده مشتری خواهد بود.

ماده104)در صورت منطقی بودن علت عدم دریافت خدمت، مشتری موظف به اعلام شکایت در "سنپر" می باشد و در صورت تایید شکایت مبلغ کسر شده نیز به حساب ایشان واریز یا در صورت تمایل به ادامه انجام خدمت،شرایط آن از طرف پشتیبانی "سنپر" برای مشتری فراهم می شود.

ماده105)در صورت پذیرش خدمت، اعتراضات مشتری فقط در "سنپر" ثبت و "سنپر" بررسی لازم را انجام خواهد داد اما ثبت اعتراض منوط به حق به جانب بودن مشتری محترم نخواهد بود.

ماده106)"سنپر" برای اطلاع رسانی کاربران به مناسبت‌های گوناگون از جمله بروز مشکل و اختلاف در روند معامله، طرف ذی ربط را از طریق پست الکترونیکی، پیامک و پنل کاربری مطلع خواهد کرد. "سنپر" تضمینی برای دریافت پیامک ارسالی به کاربران نمی‌دهد و کاربران موظفند پس از اقدام به سفارش خدمت، پست الکترونیکی و حساب کاربری خود در سایت را به صورت منظم و تا حداکثر زمان محتمل برای بروز مشکلات بازدید و کنترل نمایند.

+شرایط درج نظر، پیشنهاد و شکایت در "سنپر"

ماده107)درج هر گونه نظر،پیشنهاد و شکایت بایستی به زبان فارسی باشد و از نوشتار فینگلیش یا زبان دیگری خودداری گردد.

ماده108)انتقاد مشتریان باید شامل قوت‌ها و ضعف‌های خدمات در استفاده‌ عملی و تجربه‌ شخصی باشد و مزایا و معایب به ‌صورت خلاصه و تیتروار در محل تعیین‌شده درج شود. لازم است تا حد ممکن از مبالغه و بزرگ‌نمایی مزایا یا معایب خدمات "سنپر" خودداری کنید.

ماده109)با توجه به ساختار بخش نظرات، از سوال‌کردن یا درخواست راهنمایی در این بخش خودداری کرده و سوال یا درخواست راهنمایی خود را در بخش "تماس با ما" مطرح کنید.

ماده110)کاربران ارسال‌کننده‌ پیشنهاد و انتقاد موظف‌ هستند از ادبیات محترمانه استفاده کرده و از توهین به متخصصان یا سایر افراد پرهیز کنند. بدیهی است هرگونه توهین به فرد یا افراد و استفاده از کلمات نامناسب، باعث تاییدنشدن پیشنهاد یا انتقاد کاربر می‌شود.

ماده111)تنها پیشنهاد یا انتقاداتی تایید خواهند شد که مرتبط با خدمت مورد نظر و خصوصیات "سنپر" باشند؛ لذا بحث‌های متفرقه و غیرمرتبط با محصول را مطرح نکنید.

ماده112)مشتریان بایستی توجه داشته باشند، مسائلی را که از آن اطمینان ندارید، به‌ هیچ ‌وجه در پیشنهادات و انتقادات ثبت نکنید؛ همچنین از بازنشر شایعات یا اطلاعات غیرمطمئن درباره‌ خدمات جدا خودداری کنید.

ماده113)بهتر است مطالبی در بخش پیشنهادات و انتقادات ثبت شود که برای بازدیدکنندگان سایت مفید باشد؛ لذا از بیان هرگونه مطالب شخصی، غیرمرتبط یا غیرضروری در این بخش پرهیز کنید.

ماده114)مشتریان بایستی نظراتشان را به صورت نگارشی ثبت کرده و از کوتاه‌کردن کلمات یا استفاده از ادبیات محاوره تا جای ممکن خودداری کنید. استفاده از ادبیات نوشتاری که قابلیت نمایش در "سنپر" را داشته باشد، لازمه‌ تایید نظرات کاربران است.

+شرایط ارسال سئوال و مشکل به بخش پشتیبانی(تماس با ما)

ماده115)بهتر است پرسش و پاسخ کوتاه و مختصر باشد؛ زبان و رسم‌الخط فارسی و اسلوب نگارش هم در آن رعایت شده باشد.

ماده116)مشتریان نباید به‌ هیچ‌ وجه در بخش پرسش و پاسخ در مورد «قیمت» سئوالی طرح کنند و نظری اعمال نمایند.

ماده117)مشتریان بایستی از پرسش و پاسخ درباره‌ آدرس سایر موارد شبیه "سنپر" و استفاده از لینک خودداری کنند.

ماده118)مشتریان باید سئوالات خود را فقط یک بار و در مورد خدمت مورد نظرشان درج نمایند.

ماده119)از ثبت اطلاعات شخصی از قبیل ایمیل، شماره تماس و نام کاربری شبکه‌های اجتماعی در بخش پرسش و پاسخ پرهیز کنید.

ماده120)برای پیگیری یا سوال درباره سفارش با بخش پشتیبانی تماس بگیرید یا از طریق فرم صفحه "تماس با ما" با انتخاب موضوع پیگیری سفارش یا دیگر موارد مربوط به ارائه خدمات، سوال یا درخواست خود را مطرح کنید.

+حقوق مالکیت معنوی ماده

121)مالکیت معنوی،ساختار و چارچوب "سنپر" و تمام ملحقات آن(از جمله نام، علامت تجاری،لوگو و خدمات ارائه‌شده تحت این نام و دیگر موارد) متعلق به شرکت حامی مهرورزان کویر(با مسئولیت محدود به شماره ثبت 12887) می باشد.

ماده122)مشتریان نمی‌‌توانند به هیچ‌یک از خدمات و برنامه‌ها و شبکۀ مرتبط با سرورها به‌ صورت غیرمجاز دسترسی پیدا کنند یا در این راستا تلاشی انجام دهند و نیز نمی‌‌توانند با استفاده از مهندسی معکوس یا مترجم وارون به کد سطح بالا یا زبان ماشین دست پیدا کنند.

ماده123)کاربران نمی‌‌توانند محتویات و چارچوب "سنپر" را مشابه‌سازی کنند یا بخشی از آن را درون موارد مشابه دیگری استفاده نمایند.

+قوانین حاکم بر توافق نامه و طرح شکایات

ماده124)قوانین جمهوری اسلامی ایران بر تعبیر، تفسیر، اجرا و تأثیر این توافق‌نامه حاکم خواهند بود. "سنپر" ،تحت قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت می‌کند؛ لذا تمام کاربران نیز موظف به رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران هستند.حداقل سن برای تحت پوشش بودن قوانین سایت،18 سال تمام شمسی می باشد.

ماده125)کلیه اصول و رویه‏‌های "سنپر" منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، از جمله قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده و سایر قوانین و مقررات مرتبط است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است.

ماده126)مطابق ماده 21 قانون جرایم رایانه ای ، کاربر مجاز به استفاده از نام کاربری، عکس، سخن و کلمات توهین آمیز و غیراخلاقی و مغایر با شئونات مذهبی، فرهنگی و اجتماعی وفق مصادیق محتوای مجرمانه در قانون در "سنپر" و شبکه های اجتماعی متعلق به "سنپر" نمی باشد. و در صورت مشاهده، "سنپر" مجاز است تا علاوه بر حذف کاربر نسبت به احقاق حق خود پیگیری های قانونی را به انجام رساند و تا تعیین تکلیف وضعیت پنل کاربری وی غیر فعال خواهد شد.

ماده127)تخلف از قوانین جاری کشور از جمله قانون مجازات مرتکبین جرایم رایانه‌ای، بانکی، پولشویی ، قوانین گمرکی و سوء استفاده از خدمات "سنپر" برای كاربران و نقض حریم شخصی كاربران دیگر و فعالیت های هرمی و سایر جرایم ممنوع می‌باشد.

ماده128)این توافقنامه طبق قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران تنظیم شده است. هر گونه اختلاف راجع به آن از جمله انعقاد، اعتبار، تفسیر، فسخ، نقض و اجرای آن ابتدا به صورت توافق دو طرفه مورد حل و فصل قرار گرفته و در صورت عدم نتیجه،برای داوری به مسئولین ذیربط ارجاع داده خواهد شد.

ماده129)چنانچه هر یک از شروط و تعهدات ذکر شده در این توافقنامه یا اجرای آنها به دلیل مغایرت با قوانین یا به موجب حکم مراجع ذیصلاح نامعتبر و غیرقابل اجرا باشد، این امر به معنای بی‌اعتباری سایر شروط و تعهدات نمی‌باشد. عدم اعمال هر یک از مقررات این توافقنامه به منزله انصراف از حق اعمال و اجرای آن در آینده نخواهد بود.

ماده130)ارتباط با کلیه بخش های "سنپر" از طریق "بخش پشتیبانی" و "تماس با سنپر" برقرار می‌گردد. ضمنا در مواقع ضروری "سنپر" از طریق شماره تلفن هر كاربر با وی ارتباط برقرار می نماید.

ماده131)جهت اطلاع رسانی رویدادها، خدمات،تغییرات،پیگیری ها و سایر موارد مربوط به استفاده کنندگان از "سنپر" ،از طریق ایمیل یا پیامک اطلاع رسانی خواهد شد.کاربران باید توجه داشته باشند، ارسال هرگونه پیامک تحت عنوان "سنپر"،تخلف و سوء استفاده از نام برند "سنپر" است و در صورت دریافت چنین پیامکی، لطفاً جهت پیگیری قانونی آن را به قسمت طرح شکایات،اطلاع دهید.

ماده132)چنانچه کاربران در استفاده خدمات "سنپر" با مشکلی مواجه شوند،می توانند با ورود به بخش "پیشنهادات و انتقادات" شکایات خود را ثبت و یا پیگیری نمایند. "سنپر" متعهد می گردد به محض درخواست کاربر، شکایت وی را ثبت و حداکثر ظرف مدت 48 ساعت مشکل کاربر را رفع و وی را از طریق تماس تلفنی، پیامک و یا پست الکترونیکی مطلع خواهد نمود.

ماده133)کاربر می بایست تمام درخواست های خود را از طریق ارسال درخواست پشتیبانی برای بخش مربوطه در "سنپر" ارسال نماید، همچنین مواردی که نیازمند بررسی و پیگیری می باشند الزاما از طریق بخش پشتیبانی پیگیری می شوند "سنپر" به درخواست های ارسالی از طریق دیگر از جمله ایمیل، تلفن، فکس و... ترتیب اثر نخواهد داد.

+اصلاح توافقنامه و شرایط فورس ماژور

ماده134)امکان بازنگری و یا اصلاح کلی و یا جزیی این توافق نامه در طی زمان وجود داشته و در صورت انجام این امر نسخه ی بازنگری شده بر روی "سنپر" قرار گرفته و از زمان درج نسبت به همه‏ كاربران عضو موثر خواهد بود.

ماده135)تمامی شرایط و قوانین مندرج، در شرایط عادی قابل اجرا است.